Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
    Чичко Тонов ,в нашите колици няма синхронизатор на задна .Моляте не искай да ти правя видео
    Искам

    Сигурен ли си че няма? Аз не съм отварял кутия, няма да споря. Просто съм с такова впечатление, а и някъде го четох мисля. Според мен ако няма, при движение напред няма начин да вкараш задна. Още повече, че никога задна не ми е изхърквала при включване.

    А и според e-learn има:
    Вярно че това е за 166. Сега като се замисля, аз нали смених кутията с такава от 166, да не би само на тях да слагат, макар че не ми се вярва?

    И говорим за ЖТД, при бензиновите със сигурност няма.
    Attached Files
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • Аргументирай се какъв е смисъла да има при едните, а при другите не. Никой не включва задна докато се движи напред, според теб понеже всичко се движи в кутията при кола на място включването на задна ще е невъзможно без синхронизатор. А сега вече твърдиш, че на бензиновите няма. Как става там хватката, а при дизела не става?
      Last edited by lordliness; d.m.y г., 23:49.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
        Искам

        Сигурен ли си че няма? Аз не съм отварял кутия, няма да споря. Просто съм с такова впечатление, а и някъде го четох мисля. Според мен ако няма, при движение напред няма начин да вкараш задна. Още повече, че никога задна не ми е изхърквала при включване.

        А и според e-learn има:
        Вярно че това е за 166. Сега като се замисля, аз нали смених кутията с такава от 166, да не би само на тях да слагат, макар че не ми се вярва?

        И говорим за ЖТД, при бензиновите със сигурност няма.
        Странно, защо в описанието на скоростните кутии (в E-learn) няма нищо казано за този синхронизатор а в процедурите - има. В т.ч. и за бензинова 166 TS:



        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • ГТ-то също е със синхронизирана задна.
          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
          sigpic

          Comment


          • Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
            Трудно включване на задна и първа обикновено е признак за неотделящ докрай съединител, или ако го прави само на загряла кутия - за калпаво масло.
            Насочи се към преглед на помпите, ти си с хидравлична система и износването на съединителя не влияе на това къде отделя. Щом при теб е високо, може да имаш проблем по системата.
            Благодаря за информацията.

            Не бих казал "трудно", просто се усеща едно допълнително усилие за 1ва специално. Дори на загряла кола.

            Преди го нямаше като цяло, не пречи засега, просто го забелязах като "явление".

            Има ли друг начин да се диагностицира или други признаци преди да се консултирам с подходящ кадър ?

            Защото ако много време ги занимавам с "проблеми", които за тях не са належащи някак си спират да обръщат внимание когато наистина има проблем. Главно заради заетостта си, но все пак го има и този момент.
            Last edited by potrebitel22; d.m.y г., 01:55.
            156 Sportwagon 1.9JTD

            Comment


            • Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
              ЖТД-то има синхронизатори на първа че и на задна (колкото и да е странно). Аз на моята 156 съм пробвал за идеята да включа задна в движение напред с около 5-10 км/ч - влиза. НЕ съм отпускал съединителя

              На място ролята на синхронизатора е както и в движение - да изравнява периферни скорости.
              Пример - чакаш на светофар и си изключил от скорост, отпуснал си съединителя, двигателят работи и всичките чаркалаци в кутията се въртят, а колата е на място. Светва жълто, натискаш съединителя и включваш първа - тук вече е ролята на синхронизатора - да обере разликата, или в конкретния случай да спре движението на зъбчатките в кутията и да включиш първа без колата да подскочи. Който е карал газка и прочие стара руска техника ще си спомни как в случая се включваше първо втора, а после първа за да не хъркат скоростите (щото сихронизатор има от втора нагоре, а на газката от даже от трета).


              Трудно включване на задна и първа обикновено е признак за неотделящ докрай съединител, или ако го прави само на загряла кутия - за калпаво масло.
              Насочи се към преглед на помпите, ти си с хидравлична система и износването на съединителя не влияе на това къде отделя. Щом при теб е високо, може да имаш проблем по системата.
              Тонов, на мен ми се вадеше лостът от дясната втулка и го имах същия проблем

              Comment


              • Ангренажен ремък

                Здравейте, Алфисти!
                Не знам доколко е уместно, но искам да ви попитам, на колко километра се сменя ангренажен ремък, ролки, водна помпа и т.н, на Алфа 156 1.9 JTD. 115 кс.?
                Предварително ви благодаря!

                Comment


                • Първоначално публикувано от Марко Покажи съобщение
                  Здравейте, Алфисти!
                  Не знам доколко е уместно, но искам да ви попитам, на колко километра се сменя ангренажен ремък, ролки, водна помпа и т.н, на Алфа 156 1.9 JTD. 115 кс.?
                  Предварително ви благодаря!
                  На 60к. е желателно

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    На 60к. е желателно
                    Вземи го от устата:"желателно" е точната дума,всичко останало е "задължително","препоръчително" и др.
                    Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                    Comment


                    • Вариатор

                      Здравейте колеги да се включа и аз.Може ли да някой да даде снимка или да каже колко вариатора има моята каляска че трака като дизел особено като позагрее....модела на алфата е ГТ 2.0 jts 2004 ...Значи искам да попитам това на вала като кутия какво е,щото на мен ми казват че вариатора е това което се вижда над двигатела???искам да си взема от ебай но там има само този който е на вала,вариатор камшафт пише????

                      Comment


                      • Колеги пластмасовия колектор само в движение с товар ли сменя рънери?

                        Comment


                        • Не. И на място, ако от празен ход форсираш рязко с педала до долу, така че да минеш 5500-6000 оборота.
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                            Не. И на място, ако от празен ход форсираш рязко с педала до долу, така че да минеш 5500-6000 оборота.
                            Можеш ли да ми обясниш къде е актуатора? Гледал съм на снички къде е, но днес не успях да го фокусирам.

                            Comment


                            • http://www.carbasics.co.uk/blog/wp-c...nifold-B-3.jpg

                              http://www.carbasics.co.uk/blog/wp-c...nifold-B-4.jpg

                              http://www.alfabb.com/bb/forums/atta...1&d=1263326135
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                                Можеш ли да ми обясниш къде е актуатора? Гледал съм на снички къде е, но днес не успях да го фокусирам.

                                Това, което е оградено със зелено кръгче на снимката е вакуум маркучлето, което влиза във въпросния актуатор.

                                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                                FIAT Coupe 16VT
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X